? Regulamin

Regulamin

I INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY
Dane kontaktowe sklepu
SKLEP Skołyszyn
Skołyszyn 464
38-242 Skołyszyn
tel 694618333



 

II.    POSTANOWIENIA OGÓLNE

1      Sklep internetowy drewmania.pl (nazywany dalej „Sklep”) prowadzi sprzedaż detaliczną  za pośrednictwem sieci Internet.

2      Informacje dostępne na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Podane informacje o cenie produktu i jego opis stanowią jedynie informacje handlową.

3      Ceny produktów sprzedawanych w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

4      Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych towarów i usuwania już istniejących towarów w ofercie (usuwane będą towary te, których stan w magazynie jest zerowy). Sklep zastrzega również prawo do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych prowadzonych w ramach sprzedaży, bądź wprowadzania do nich zmian.

5       Składając zamówienie Kupujący oświadcza, iż zapoznał się treścią i akceptuje postanowienia regulaminu Sklepu.

 

III   WARUNKI ZAMÓWIENIA

1      Kupujący może złożyć zamówienie poprzez:

a)    Stronę internetową drewmania.pl i prawidłowe wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

b)    Kontakt ze sklepem  za pomocą poczty elektronicznej o adresie: sklepdrewmania@gmail.com

c)     Kontakt telefoniczny w dni powszednie w godz. 8:00 do 15:00

2      Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia złożonego w sklepie internetowym jest poprawne wypełnienie formularza z danymi odbiorcy, adresem e-mail, określeniem  formy płatności i sposobu dostarczenia przesyłki.

3      W przypadku nieprawidłowych (niepełnych bądź nieprawdziwych) danych Sklep podejmie próbę kontaktu z Klientem. Jeśli kontakt nie będzie możliwy zamówienie nie zostanie zrealizowane.

4       Realizacja Zamówienia rozpoczyna się z chwilą wysłania e-mailem na adres Kupującego potwierdzenia zamówienia. Potwierdzenie zamówienia wysłane jest po wcześniejszej weryfikacji danych, szczegółów zamówienia i zatwierdzeniu realizacji zamówienia.

5      Wiadomość o złożeniu zamówienia przez Klienta jest wysyłana automatycznie przez Sklep i jest jedynie informacją, która nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

6       Zamówienie zostanie zrealizowane jeśli towar jest dostępny w magazynie. Sklep dołoży wszelkich starań, aby informacje o stanie w jego magazynie były zgodne ze stanem rzeczywistym. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Sklep skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

7      Jeśli Klient zapłaci za niedostępny towar, nie zgodzi się na wydłużony termin realizacji bądź towar będzie niedostępny również u dostawców, Sklep niezwłocznie zwróci należność w terminie nie dłuższym niż 7 dni.

8       Realizacja zamówienia zwykle trwa do 7 dni, z zastrzeżeniem ust. 6. Przy obliczaniu czasu realizacji zamówienia nie bierze się pod uwagę sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku płatności przelewem bądź przez serwis Dotpay czas realizacji wydłuża się o czas realizacji przelewu.

9       Czas dostarczania towaru jest zależny od wybranego sposobu jego dostarczenia.

10    Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest dowód sprzedaży w postaci paragonu lub f-vat.

 

IV.   PŁATNOŚCI

 

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

 

a)         Płatność przy odbiorze (przesyłka za pobraniem);

b)         Płatność przelewem bankowym bezpośrednio na konto Sklepu;

c)          Płatność z wykorzystaniem serwisu obsługującego płatności internetowe.

        Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za

        pośrednictwem Dotpay.pl


 

V.      SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY

 

1      Sklep dostarcza zamówiony towar za pośrednictwem firm kurierskich lub Poczty Polskiej.

2      Koszt dostawy zamówienia ze Sklepu do Klienta oraz ewentualnego ubezpieczenia przesyłki ponosi Klient, wybierając podczas składania zamówienia możliwe sposoby dostarczenia towaru, uwzględniające przewidywany czas dostarczenia oraz cenę.

3      Towar wysłany przesyłką kurierską dostarczany jest w czasie 48 godzin od chwili nadania przesyłki przez Sklep. Przesyłki przez kuriera dostarczane są tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00.

4      Zasady wysyłki towaru przez Pocztę Polską, w tym w szczególności terminy, znajdują się na stronie Poczty Polskiej. Towar wysyłany jest paczką pocztowa lub listem poleconym, w zależności od jego wagi i rozmiaru.

5      W przypadku nieotrzymania towaru w terminie 7 dni od daty nadania przesyłki przez Sklep należy skontaktować się z Sklepem na adres e-mail: biuro@drewmania.pl

 

VI.    ZWROTY I REKLAMACJE

 

1      Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa (Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2), może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty zakupu. Nabywca zobowiązany jest odesłać na własny koszt towar wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wskazując numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona kwota ceny produktu.

2      Zwrot bez podania przyczyny jest możliwy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony

3      Sklep na zwrot wpłaconej należności będzie miał czas do 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował go o odstąpieniu od umowy.

4      Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się telefonicznie lub mailowo w celu opisania niezgodności i ustalenia sposobu rozpatrzenia reklamacji.

5      Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.

6       Sprzedawca zobowiązuje się naprawić lub wymienić towar na nowy w terminie 14 dni po otrzymaniu zwracanego towaru.

 

VII.             POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1      Dane osobowe przekazywane przez Kupującego są przetwarzane przez sklep www.drewmania.pl z siedzibą w Sklołyszyn 464  38-242 Skołyszyn

2      Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy.

3      Jeśli kupujący wyrazi na to zgodę, dane są przetwarzane również w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez Sklep.

4      Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

5      Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.

6      Niniejszy regulamin jest integralną częścią każdej umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu

7      W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

 


 
Przejdź do strony głównej

Kontakt

  • SKLEP Skołyszyn
    Skołyszyn 464
    38-242 Skołyszyn
  • E-mail:sklepdrewmania@gmail.com
  • Telefon784 452 667
  • Godziny działania sklepuGodziny działania sklepu 8-15

Nasze hity

Systemy płatności

  • Dotpay